Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

Osiem najlepszych sposobów naprawienia błędu iTunes „Synchronizacja sesji nie rozpoczęła się”

Autorstwa: Nathan E. Malpass, ostatnia aktualizacja: 14 października 2019 r

Czy znasz przyczyny tego błędu „Nie można rozpocząć sesji synchronizacji” pojawia się? Jeśli nie obawiasz się jego przyczyny, to jesteś we właściwym miejscu. Naprawienie tego problemu nie jest takie skomplikowane. W tym artykule dowiesz się, jak rozwiązać problem za pomocą różnych rozwiązań. Teraz usuńmy twój ból głowy i zacznijmy od dawki przydatnych informacji, aby rozwiązać problem.

Przyczyny błędu „Nie udało się uruchomić sesji synchronizacji”8 najważniejszych sposobów naprawienia błędu „Nie udało się uruchomić synchronizacji”Aby zawinąć to wszystko

Przyczyny błędu „Nie udało się uruchomić sesji synchronizacji”

Istnieje wiele powodów, dla których ten problem występuje. Dzieje się tak, gdy nie uda się zsynchronizować iTunes z urządzeniem z iOS, może to być iPhone, iPad lub iPod Touch. Zazwyczaj istnieje kilka przyczyn tego problemu.

Po pierwsze, iTunes może być zainstalowany niekompletnie lub nieprawidłowo. Czasami jego komponenty również nie są poprawnie zainstalowane. Innym powodem mogą być nagłe awarie oprogramowania iTunes na komputerze.

Jeśli iTunes i powiązane z nim komponenty nie są aktualne, możesz również doświadczyć tego problemu. Fałszywy kabel USB, który zwykle kupuje się w sklepach innych firm, może prowadzić do tego problemu. Wreszcie, jeśli opcja synchronizacji iTunes nie jest skonfigurowana, wówczas błąd „Nie można rozpocząć sesji synchronizacji”Może pojawić się.

Teraz, gdy znasz przyczyny problemu, przejdźmy do sposobu jego rozwiązania za pomocą różnych poniższych rozwiązań.

8 najważniejszych sposobów naprawienia błędu „Nie udało się uruchomić synchronizacji”

Zauważysz, że istnieją różne sposoby naprawienia wspomnianego błędu. Zacznijmy od najprostszej metody.

Rozwiązanie 01: Zamknij otwarte aplikacje

Oto kroki, w jaki sposób aplikacje są zamykane siłą:

Krok 01 - Przejdź do ekranu głównego telefonu iPhone.

Krok 02 - Naciśnij dwukrotnie przycisk Początek. Poczekaj, aż wyświetlone zostaną wszystkie otwarte aplikacje.

Krok 03 - Zamknij wszystkie uruchomione aplikacje.

Oto kroki, jak to zrobić na iPhone'ach, które nie mają własnego przycisku Home (np. IPhone X):

Krok 01 - Zacznij od dolnej części ekranu, przesuwając palce w górę.

Krok 02 - Przestań przesuwać po środkowej części ekranu. Zatrzymaj wstrzymanie na ekranie, czekając na pojawienie się aplikacji.

Krok 03 - Zamknij wszystkie otwarte aplikacje.

Rozwiązanie 02: Sprawdź kable, porty i połączenia

Problem "Nie można uruchomić sesji synchronizacji”Może być spowodowany wadliwym kablem USB. Upewnij się, że port USB również działa poprawnie. Jeśli masz wadliwy port i kabel, synchronizacja nie będzie działać poprawnie.

Rozwiązanie 03: Upewnij się, że iTunes jest aktualny

Oto kroki, jak to zrobić:

Krok 01 - Połącz się ze stabilną siecią Wi-Fi.

Krok 02 - Uruchom iTunes. Kliknij Pomoc, a następnie „Sprawdź dostępność aktualizacji”.

Krok 03 - Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zaktualizować iTunes.

Rozwiązanie 04: Usuń poprzednie kopie zapasowe znajdujące się w iTunes

Kolejny problem, dlaczego „Nie można uruchomić sesji synchronizacji”Z powodu starych kopii zapasowych. Dlatego musisz usunąć stare kopie zapasowe, aby utworzyć nowe, zaktualizowane. Oto kroki, jak to zrobić:

Krok 01 - Wybierz odpowiednie urządzenie iOS. Aby to zrobić na komputerach z systemem Windows, naciśnij Edycja> Preferencje> wybierz odpowiednie urządzenie. Aby to zrobić na komputerze Mac, otwórz iTunes. Naciśnij Command + naciśnij Preferencje a następnie wybierz urządzenie.

Krok 02 - Naciśnij „Usuń kopię zapasową”. Następnie wybierz "Zresetuj historię synchronizacji".

Krok 03 - Zamknij iTunes. Uruchom ponownie urządzenie iOS i komputer Mac lub komputer z systemem Windows.

Krok 04 - Uruchom iTunes ponownie. Spróbuj, jeśli teraz rozpocznie się proces synchronizacji.
Napraw błąd „Uruchomienie sesji synchronizacji nie powiodło się”

Rozwiązanie 05: Używaj aktualnych wersji sterowników

Jeśli Twoje sterowniki są nieaktualne, iTunes nie będzie działać. Dlatego musisz zaktualizować sterowniki na komputerze z systemem Windows. Aby to zrobić, wpisz Menedżer urządzeń w menu Start systemu Windows. Następnie otwórz Menedżera urządzeń. Kliknij prawym przyciskiem myszy urządzenie iOS, w tym przypadku iPhone. A następnie wybierz opcję aktualizacji w kierunku najnowszej wersji sterowników. Po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami, które się pojawią.

Rozwiązanie 06: Bezprzewodowa synchronizacja iTunes i iPhone'a

Oprócz korzystania z kabla USB możesz także bezprzewodowo synchronizować iTunes (na komputerze) i urządzenie iOS. Odbywa się to za pośrednictwem sieci Wi-Fi. Aby to zrobić, musisz otworzyć iTunes na komputerze.

Następnie naciśnij „Podsumowanie”. Następnie przejdź na kartę „Opcje”. Aktywuj funkcję „Synchronizuj z tym iPhone'em przez Wi-Fi”, a następnie zapisz wprowadzone zmiany.

Rozwiązanie 07: Dezaktywuj Apple Music w iTunes i iPhone'ie

Mogą występować problemy z niezgodnością lub konfliktem z Apple Music i iTunes. Dlatego pojawia się błąd „Synchronizacja sesji nie powiodła się”. Oto jak wyłączyć Apple Music:

Krok 01 - Użyj telefonu iPhone i przejdź do aplikacji Ustawienia.

Krok 02 - Następnie wyłącz lub wyłącz Apple Music na swoim iPhonie.

Krok 03 - Otwórz iTunes na swoim komputerze. Następnie odwiedź Preferencje ogólne.

Krok 04 - Odznacz pole „Pokaż Apple Music”.
Napraw błąd „Synchronizacja sesji nie rozpoczęła się” przy użyciu resetowania do ustawień fabrycznych

Rozwiązanie 08: Korzystanie z przywracania ustawień fabrycznych

Jeśli wszystkie powyższe metody nie zadziałały, powinieneś użyć tej metody w ostateczności. W ten sposób możesz łatwo rozwiązać problem. Jednak wadą tej metody jest utrata danych. Dlatego ważne jest, aby najpierw wykonać kopię zapasową danych za pomocą narzędzi do odzyskiwania danych przed zresetowaniem urządzenia z systemem iOS.

Zaleca się, aby nie wypróbowywać tej metody, chyba że wszystkie inne metody nie zadziałały. Oto kroki, w jaki sposób możesz zresetować iPhone'a do ustawień fabrycznych:

Krok 01 - Uruchom Ustawienia, a następnie naciśnij Ogólne.

Krok 02 - Wybierz Resetuj. Następnie wybierz „Wymaż całą zawartość i ustawienia”.

Krok 03 - Na koniec kliknij Usuń telefon iPhone.

Krok 04 - Poczekaj na zakończenie całego procesu. Następnie ponownie skonfiguruj iPhone'a.

Po zakończeniu przywracania ustawień fabrycznych spróbuj poczekać na ponowne uruchomienie iPhone'a. Następnie podłącz go ponownie do iTunes. Sprawdź, czy metoda rozwiązała problem.

Aby zawinąć to wszystko

W tym przewodniku przedstawiliśmy różne sposoby rozwiązania problemu „Nie udało się rozpocząć synchronizacji”. Przekonasz się, że istnieje kilka metod rozwiązania problemu. Zaczęliśmy od najłatwiejszej trasy i umieściliśmy metodę ostateczności w ostatecznej rekomendacji.

Jak o tobie? Jaka jest Twoja metoda naprawy tego błędu? Czy doświadczyłeś utraty danych lub czy zachowałeś swoje dane po zastosowaniu metody? Bardzo chcielibyśmy usłyszeć, co masz do powiedzenia. Daj nam znać, co myślisz w sekcji komentarzy poniżej.

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Nathan E. Malpass

Ekspert ds. konserwacji urządzeń iPhone / Android

Pozostanie w domu, słuchanie muzyki, pisanie artykułów technicznych

Wiele osób poprosiło mnie o naprawę swoich telefonów komórkowych, więc mam duże doświadczenie w naprawie telefonów komórkowych i wiem dużo o telefonach z Androidem lub Apple.

Logo iOS Toolkit

iOS Toolkit

3 Metody odzyskiwania usuniętych danych z iPhone'a lub iPada.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.6 / 5 (na podstawie 87 oceny)

Logo iOS Toolkit

iOS Toolkit

3 Metody odzyskiwania usuniętych danych z iPhone'a lub iPada.

Darmowe pobieranie

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.