Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

ZwrotyZasady zwrotu pieniędzy za oprogramowanie FoneDog

FoneDog stawia każdego klienta na pierwszym miejscu i jesteśmy zobowiązani do opracowywania prostych w obsłudze rozwiązań programowych dla każdego użytkownika mobilnego z produktami i usługami FoneDog.

Całe oprogramowanie FoneDog zapewnia bezpłatną wersję próbną dla klientów przed podjęciem decyzji o zakupie pełnej wersji. Wersje próbne oferują klientom wystarczającą liczbę usług do wypróbowania przy użyciu limitu użytkowania. FoneDog zaleca naszym klientom wypróbowanie produktu, aby potwierdzić, czy jest to ten, którego potrzebujesz przed zakupem. Pomaga to również klientom uniknąć zakupu niewłaściwego produktu.

Gwarancja zwrotu pieniędzy

FoneDog zapewnia 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy w oparciu o przyjęte okoliczności, abyśmy mogli zaoferować nasze najlepsze usługi i produkty. Ponieważ FoneDog oferuje bezpłatne wersje próbne do wypróbowania przed zakupem, zwroty zostaną zatwierdzone w ramach tej gwarancji tylko w poniższych zaakceptowanych okolicznościach. Jeśli zakup przekroczy określony okres gwarancji zwrotu pieniędzy lub produkt wykracza poza przyjęte okoliczności, zwrot nie zostanie przyznany.

Okoliczności braku zwrotu

Ponieważ FoneDog oferuje bezpłatną wersję próbną do wypróbowania przed zakupem, FoneDog zasadniczo nie zwraca środków ani nie wymienia produktów w następujących sytuacjach:

Okoliczności kwalifikowalnego zwrotu

FoneDog oferuje zwrot pieniędzy lub wymianę produktu w poniższych okolicznościach.

Kup ten sam produkt dwa razy w tym samym czasie. Za potwierdzeniem Zespołu wsparcia FoneDog FoneDog zwróci klientowi jeden z produktów lub wymieni jeden program na inny produkt FoneDog.

Zakup dwóch produktów o podobnych funkcjach. W takim przypadku FoneDog zwróci jeden z produktów lub w razie potrzeby wymieni jeden program na inny produkt FoneDog.

W ciągu 30 dni żadne rozwiązanie nie rozwiązało problemów technicznych oprogramowania. W takim przypadku FoneDog zwróci zakup, jeśli klient tego zażąda.

Po wydaniu zwrotu, odpowiednia licencja zostanie dezaktywowana.


Ostatnia aktualizacja: sierpień 2018 r

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.