Zasady zwrotu pieniędzy za oprogramowanie FoneDog
FoneDog stawia każdego klienta na pierwszym miejscu i jesteśmy zobowiązani do opracowywania prostych w obsłudze rozwiązań programowych dla każdego użytkownika mobilnego z produktami i usługami FoneDog.
Całe oprogramowanie FoneDog zapewnia bezpłatną wersję próbną dla klientów przed podjęciem decyzji o zakupie pełnej wersji. Wersje próbne oferują klientom wystarczającą liczbę usług do wypróbowania przy użyciu limitu użytkowania. FoneDog zaleca naszym klientom wypróbowanie produktu, aby potwierdzić, czy jest to ten, którego potrzebujesz przed zakupem. Pomaga to również klientom uniknąć zakupu niewłaściwego produktu.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
FoneDog zapewnia 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy w oparciu o przyjęte okoliczności, abyśmy mogli zaoferować nasze najlepsze usługi i produkty. Ponieważ FoneDog oferuje bezpłatne wersje próbne do wypróbowania przed zakupem, zwroty zostaną zatwierdzone w ramach tej gwarancji tylko w poniższych zaakceptowanych okolicznościach. Jeśli zakup przekroczy określony okres gwarancji zwrotu pieniędzy lub produkt wykracza poza przyjęte okoliczności, zwrot nie zostanie przyznany.
Okoliczności braku zwrotu
Ponieważ FoneDog oferuje bezpłatną wersję próbną do wypróbowania przed zakupem, FoneDog zasadniczo nie zwraca środków ani nie wymienia produktów w następujących sytuacjach:
- Nie przeczytanie opisu produktu przed zakupem, a co za tym idzie niezadowolenie z funkcji produktu. Zaleca się, aby każdy klient przeczytał opis produktu i wypróbował bezpłatną wersję próbną przed zakupem.
- Zwrot pieniędzy za brak otrzymania kodu rejestracyjnego po pomyślnym zamówieniu. Zasadniczo kod rejestracyjny zostanie wysłany automatycznie w ciągu 1 godziny. Ale czasami może to być opóźnione przez ustawienie spamu e-mail, problem z Internetem itp. W takim przypadku skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej FoneDog. Kod rejestracyjny dla klientów odzyskamy jak najszybciej w ciągu 24 godzin.
- Zakup niewłaściwego produktu, po którym nastąpił zakup właściwego produktu od innej firmy.
- Żądanie zwrotu pieniędzy od reklamacji oszustwa związanego z kartą kredytową lub innej nieautoryzowanej płatności. Ponieważ FoneDog współpracuje z niezależną platformą płatniczą, monitorowanie autoryzacji podczas płatności jest niemożliwe. W takim przypadku FoneDog zaleca klientom skontaktowanie się z wydawcami kart w przypadku oszustwa. I zwrot nie może zostać zaakceptowany.
- Klient ma "zmianę zdania" po zakupie.
- Po zakończeniu zakupu nie można go odzyskać z powodu niezgodności z systemem operacyjnym. FoneDog zdecydowanie zaleca klientom wypróbowanie oprogramowania przed zakupem.
- W przypadku problemów technicznych klienci powinni współpracować z zespołem pomocy technicznej FoneDog w celu dostarczenia szczegółowych informacji, zrzutów ekranu i plików. Żądanie zwrotu pieniędzy nie będzie możliwe, jeśli klienci odmówią współpracy lub wypróbują rozwiązania dostarczone przez FoneDog.
- Żądanie zwrotu kosztów za problemy techniczne po aktualizacji oprogramowania, jeśli zamówienie przekracza 30 dni.
Okoliczności kwalifikowalnego zwrotu
FoneDog oferuje zwrot pieniędzy lub wymianę produktu w poniższych okolicznościach.
Kup ten sam produkt dwa razy w tym samym czasie. Za potwierdzeniem Zespołu wsparcia FoneDog FoneDog zwróci klientowi jeden z produktów lub wymieni jeden program na inny produkt FoneDog.
Zakup dwóch produktów o podobnych funkcjach. W takim przypadku FoneDog zwróci jeden z produktów lub w razie potrzeby wymieni jeden program na inny produkt FoneDog.
W ciągu 30 dni żadne rozwiązanie nie rozwiązało problemów technicznych oprogramowania. W takim przypadku FoneDog zwróci zakup, jeśli klient tego zażąda.
Po wydaniu zwrotu, odpowiednia licencja zostanie dezaktywowana.
Ostatnia aktualizacja: sierpień 2018 r