Kontakt
Nie otrzymałeś kodu rejestracyjnego natychmiast? Zgubiłeś przypadkowo kod rejestracyjny produktu FoneDog? Nie martw się! Wyślij swój prawidłowy adres e-mail i numer zamówienia, zespół wsparcia będzie zawsze tutaj, aby Ci pomóc.
Informacje o zamówieniu
Uwaga:
Zwykle otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, która zawiera szczegóły Twojego zamówienia i kod rejestracyjny w ciągu godziny po udanym zamówieniu. Jeśli nie możesz go znaleźć. Sprawdź folder SPAM na wypadek, gdyby został oznaczony jako SPAM.
Upewnij się, że wprowadzony kod aktywacyjny jest prawidłowy. Dobrze jest skopiować i wkleić kod z otrzymanej wiadomości e-mail, aby uniknąć błędów.
Jeśli nie pamiętasz szczegółów zamówienia, takich jak adres e-mail lub numer zamówienia, możesz przejść do strony MyCommerce Share-it Search Search, aby znaleźć zamówienie.
Nadal masz pytania? Wyślij nam wiadomość. Odpowiemy w ciągu 48 godzin. Możesz skontaktować się z nami pod adresem support@fonedog.pl