Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

Rozwiązywanie problemów 101: Jak naprawić błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a

Autorstwa Gina Barrow, ostatnia aktualizacja: 22 października 2019 r

„Byłem ofiarą kodów błędów iTunes przy każdej aktualizacji lub przywracaniu iPhone'a 6S. Nie jestem pewien, co wydaje się być prawdziwym problemem, ponieważ nic nie zrobiłem na moim iPhonie i iTunes.

Jak ja napraw błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a? Na przykład błąd iPhone'a 35?

Przed rozpoczęciem wszystkich skomplikowanych kroków włączania i wyłączania zasilania różnych urządzeń, a nawet zmiany ustawień, najpierw musisz być w stanie zapoznać się z samymi błędami. Nigdy nie możesz zrozumieć, co się dzieje, jeśli nie wiesz, co spowodowało problem, prawda?

Dowiedz się, jak pozbyć się różnych kodów błędów iTunes podczas aktualizacji lub przywracania dowolnych urządzeń iDevices. Każdy kod błędu mówi ci o tym, co się dzieje, więc musisz lepiej wiedzieć, co każdy kod przedstawia i jak możesz je naprawić.

Kody te będą znakami tego, co jest nie tak lub co urządzenie mówi o swoim stanie. W tym artykule zebraliśmy najczęstsze kody błędów iTunes i sposoby ich pozbycia się w przyszłości.

Napraw błędy Itunes

Napraw błąd w iTunes podczas aktualizacji i przywracania urządzeń iPhone

Część 1. Kody błędów komunikacjiCzęść 2. Kody błędów oprogramowania zabezpieczającegoCzęść 3. Kody błędów USB i sprzętuCzęść 4. Wszystko w jednym rozwiązaniu, aby naprawić błędy w iTunes podczas aktualizacji i przywracania iPhone'aCzęść 5. Przewodnik wideo: Jak naprawić błąd w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'aCzęść 6. Wnioski

Część 1. Kody błędów komunikacji

W celu napraw błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a proces, musisz znać każdy kod. Każdy kod błędu pomaga zrozumieć, co wydaje się złe w przypadku aktualizacji lub przywracania, a nawet urządzenia.

Pierwsze kody błędów, które omówimy, to kody błędów komunikacji, takie jak 1671, 4037, 17, 1638, 3014, 3194, 3000, 3002, 3004, 3013, 3014, 3015, 3194, 3200, a nawet komunikaty o błędach, takie jak "Podczas pobierania oprogramowania wystąpił problem."I"Urządzenie nie kwalifikuje się do żądanej wersji."

Kod błędu iTunes 1671 oznacza, że ​​iTunes pobiera pewne warunki wstępne. Pozwól iTunes ukończyć pobieranie niezbędnego oprogramowania przed kontynuowaniem aktualizacji lub przywracaniem. Daj trochę czasu lub odpocznij, zanim spróbujesz ponownie zaktualizować lub przywrócić w iTunes.

Kod błędu iTunes 4037 oznacza, że ​​iTunes nie może zaktualizować ani przywrócić urządzenia iDevice z powodu zablokowanego hasła. Najpierw odblokuj urządzenie z poprawnym hasłem, a następnie spróbuj ponownie.
W przypadku pozostałych kodów błędów wymienionych powyżej oznacza to, że komputer używany w procesie aktualizacji lub przywracania nie może lub nie może komunikować się z serwerami Apple.

Na komputerze mogą występować pewne problemy, które należało rozwiązać w pierwszej kolejności przed kontynuowaniem aktualizacji lub przywracaniem. Postępuj zgodnie z instrukcjami, jak to zrobić napraw błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a:

1. Sprawdź plik hosta

Dla komputera Mac:

  • W Finderze wybierz Aplikacje
  • kliknij Utilities
  • Otwórz terminal
  • Wpisz to polecenie i kliknij Return: sudo nano / prywatne / etc / hosts
  • Wprowadź hasło komputera i kliknij Return (tekst może być niewidoczny po wpisaniu hasła)
  • Terminal wyświetli plik hosta. (Upewnij się, że używasz niepustego hasła administratora)
  • Odnaleźć "apple.com”Za pomocą klawiszy strzałek
  • Dodaj "# „(symbol skrótu i ​​spacja wewnątrz„ ”) na początku wpisu gs.apple.com
  • Naciśnij CONTROL + O, aby zapisać plik
  • Po wyświetleniu zapytania o nazwę pliku naciśnij klawisz Return
  • Naciśnij CONTROL + X, aby wyjść
  • Uruchom ponownie komputer Mac

Po ponownym uruchomieniu komputera Mac ponów proces aktualizacji lub przywracania.

W systemie Windows:

  1. Otwórz Notatnik
  2. Skopiuj i wklej następujące teksty:
  3. Kliknij Zapisz jako
  4. Zmień nazwę pliku na „gospodarze”I zapisz na pulpicie
  5. Zamknij Notatnik
  6. Otwórz folder% WinDir% \ System32 \ Drivers \ Etc
  7. Wybierz plik hosta i kliknij Zmień nazwę. Zmień nazwę na „Hosts.old"
  8. Skopiuj lub przenieś nowy plik hosts utworzony na pulpicie do folderu% WinDir% \ System32 \ Drivers \ Etc. Wprowadź hasło administratora komputera i kliknij KONTUNUUJ.
  9. Ponów aktualizację i przywróć w iTunes

2. Sprawdź oprogramowanie zabezpieczające lub aplikacje innych firm

Jeśli oprogramowanie zabezpieczające powoduje aktualizację lub przywraca kod błędu, możesz tymczasowo wyłączyć zaporę ogniową lub oprogramowanie antywirusowe. jeśli korzystasz z oprogramowania zabezpieczającego innej firmy, możesz zapoznać się z jego własnymi ustawieniami dotyczącymi tymczasowego wyłączenia. Możesz także zmienić następujące ustawienia komputera:

  • Ustaw poprawnie datę, godzinę i strefę czasową
  • Użyj konta administratora podczas korzystania z komputera
  • Zaktualizuj wersję iTunes
  • Zaktualizuj oprogramowanie antywirusowe

Zawsze upewnij się, że masz doskonałe połączenie z Internetem i że wszystkie systemy działają podczas aktualizacji lub przywracania.

Itunes Update Iphone

Część 2. Kody błędów oprogramowania zabezpieczającego

Następny typowy kod błędu będzie dotyczył oprogramowania zabezpieczającego. Jeśli widzisz kody błędów: 9, 4005, 4013 lub 4014, mogą być spowodowane przez oprogramowanie zabezpieczające na komputerze, które blokuje ci aktualizację lub przywracanie iPhone'a. Może to być również spowodowane nieprawidłowymi ustawieniami komputera. IDevice rozłącza się przy każdej próbie aktualizacji lub przywracania, gdy coś jest nie tak. Sprawdź, czy masz najnowszy system operacyjny na komputerze, a następnie spróbuj wykonać następujące czynności:

  1. Zmień ustawienia komputera
  • Ustaw poprawnie datę, godzinę i strefę czasową
  • Użyj konta administratora podczas korzystania z komputera
  • Zaktualizuj wersję iTunes
  • Zaktualizuj oprogramowanie antywirusowe
  1. Zaktualizuj iTunes do najnowszej wersji
  1. Force Uruchom ponownie urządzenie
    • W telefonie iPhone X, 8 i 8 Plus: naciśnij, a następnie szybko zwolnij przycisk zwiększania głośności. Naciśnij, a następnie szybko zwolnij przycisk zmniejszania głośności. Następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny, aż pojawi się logo Apple
    • Na telefonie iPhone 7 lub iPhone 7 Plus naciśnij i przytrzymaj przyciski boczne i zmniejszania głośności przez co najmniej 10 sekund lub do momentu wyświetlenia logo Apple
    • Na telefonie iPhone 6s i wcześniejszym, iPadzie lub iPodzie touch naciśnij i przytrzymaj przyciski Home i Top (lub Side) przez co najmniej 10 sekund lub do momentu wyświetlenia logo Apple
  1. Podłącz iPhone'a do komputera za pomocą oryginalnego kabla USB
  2. Gdy iTunes poprosi Cię o aktualizację lub przywrócenie, kliknij UPDATE ponownie zainstalować system iOS i uniknąć utraty danych osobowych.

Część 3. Kody błędów USB i sprzętu

Wadliwy sprzęt może również stanowić poważny problem podczas aktualizacji i przywracania w iTunes. Jest tak, ponieważ na przykład kable nie mogą przesyłać wymaganych informacji z iPhone'a do iTunes.

Połączenia USB mogą również powodować pewne problemy podczas przywracania i aktualizacji iOS w iTunes. Zobaczysz następujące kody błędów: 13, 14, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1611, 1643–1650, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2009 oraz błąd zawierający „nieprawidłowa odpowiedź"

W przypadku innych problemów związanych ze sprzętem, które zakłócają proces aktualizacji i przywracania: 1, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36 , 37, 40, 56, 1002, 1004, 1011, 1012, 1014, 1667 1669.

Sprawdź poniższe podstawowe kroki rozwiązywania problemów, jak rozwiązać wszelkie problemy związane ze sprzętem i USB:

W przypadku problemów z USB:

  1. Używaj tylko oryginalnego kabla USB. Jeśli nadal masz kabel USB dołączony do pudełka, lepiej go użyj.
  2. Spróbuj użyć innego portu USB. Nie podłączaj do klawiatury.
  3. Użyj innego komputera
  4. Ponów aktualizację i przywróć w iTunes

W przypadku innych problemów związanych ze sprzętem:

  1. Jeśli iTunes jest już otwarty, zamknij go i otwórz ponownie po kilku sekundach
  2. Sprawdź oprogramowanie zabezpieczające innej firmy
  3. Upewnij się, że kable USB, komputer i sieć są niezawodne. Następnie spróbuj przynajmniej dwa razy, aby przywrócić urządzenie iOS.
  4. Sprawdź, czy oprogramowanie jest przestarzałe lub zmodyfikowane, w tym system operacyjny komputera, oprogramowanie zabezpieczające i system iOS (jeśli urządzenie zostało zerwane)

Jedna lub dwie z powyższych metod rozwiązywania problemów mogły rozwiązać wszelkie błędy w iTunes. Jeśli jednak błędy nadal występują, musisz poszukać innego rozwiązania. Istnieje jeden program do odzyskiwania systemu, który zarządza i naprawia wszystkie rodzaje błędów iTunes.

Część 4. Wszystko w jednym rozwiązaniu, aby naprawić błędy w iTunes podczas aktualizacji i przywracania iPhone'a

Wykonanie powyższych kroków rozwiązywania problemów może być bardzo skomplikowane, szczególnie jeśli nie znasz niektórych metod. Może to powodować dalsze problemy lub, co gorsza, utratę danych. Aby lepiej rozwiązać wszystkie te kody błędów iTunes i pozbyć się ich w przyszłości, możesz używać tylko niezawodnego oprogramowania, FoneDog Toolkit - Odzyskiwanie systemu iOS.

To narzędzie innej firmy jest doskonałym partnerem iOS, jeśli chodzi o rozwiązywanie różnych problemów z systemem. Ten program naprawia wszystkie kody błędów iTunes, a nawet najczęstsze problemy systemowe, takie jak zawieszanie się / awarie, zablokowanie na logo Apple, zablokowanie w trybie odzyskiwania, zablokowanie w trybie DFU, biały ekran, pusty ekran, czarny ekran, niebieski ekran, zapętlenie na starcie , i wiele więcej.

FoneDog Toolkit - Odzyskiwanie systemu iOS mogą napraw błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a proces. Oto kroki, jak korzystać z tego programu.

Krok 1. Pobierz i zainstaluj FoneDog Toolkit - iOS System Recovery

Na komputerze pobierz i zainstaluj program FoneDog Toolkit- Odzyskiwanie systemu iOS. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby pomyślnie zainstalować oprogramowanie. Uruchom program po, a następnie kliknij „Odzyskiwanie systemu iOS”W menu głównym pod„Więcej narzędzi".

Więcej narzędzi

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Krok 2. Podłącz iPhone'a i wybierz opcję Recovery Problem

Podłącz iPhone'a za pomocą oryginalnego kabla USB i poczekaj, aż oprogramowanie automatycznie wykryje połączenie. Po wykryciu zobaczysz różne opcje na odpowiednim rozmiarze ekranu. Wybierz najlepszą lub najbliższą opcję, a następnie kliknij „Początek" aby rozpocząć naprawę systemu.

Początek

Krok 3. Wprowadź i potwierdź pakiet oprogramowania układowego dla iPhone'a

W następnym kroku zostaniesz poproszony o podanie prawidłowych danych marki i modelu używanego iPhone'a. Pozwoli to FoneDog Toolkit - Odzyskiwanie systemu iOS pobierz najnowszy zgodny pakiet oprogramowania układowego na swoje urządzenie i napraw błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a. Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane, ponieważ może to spowodować uszkodzenie telefonu po pobraniu niewłaściwego pakietu oprogramowania układowego. Prawidłowe dane znajdują się z tyłu urządzenia lub możesz przejść do trybu online i zweryfikować informacje. Kliknij "Pobierz”, Aby rozpocząć.

Pobierz

Krok 4. Naprawianie błędów w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a

Po pobraniu i zainstalowaniu nowego oprogramowania układowego na iPhonie naprawi on wszelkie problemy z systemem iOS. Naprawa zajmie trochę czasu w zależności od powagi problemu z systemem. Żadne dane nie zostaną utracone ani usunięte podczas trwania naprawy. Program wyświetli również pasek postępu naprawy. Unikaj przerywania połączenia podczas trwania naprawy. Po ponownym uruchomieniu iPhone'a możesz odłączyć urządzenie i kontynuować normalne korzystanie z niego.

FoneDog Toolkit - Odzyskiwanie systemu iOS mogła napraw błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a.
Przeczytaj także:
Dowiedz się, jak naprawić błąd iTunes 3503
Jak naprawić kody błędów iTunes

Repare Complete

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Część 5. Przewodnik wideo: Jak naprawić błąd w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a

Część 6. Wnioski

Niezależnie od błędów, które możesz napotkać podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a w iTunes, odpowiednio zdiagnozuj problem, aby ustalić, która poprawka zostanie zastosowana. Następnym razem, gdy napotkasz któryś z błędów, jesteś pewny, że je naprawisz.

Zdecydowanie możesz napraw błędy w iTunes podczas aktualizacji lub przywracania iPhone'a tak długo, jak masz ten program bezpośrednio na swoim komputerze. Dlatego w przypadku przyszłych referencji i wszelkich problemów systemowych możesz zaufać tylko nazwie Odzyskiwanie systemu FoneDog iOS narzędzie, a będziesz bezpieczny. Pobierz bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się sam!

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Gina Barrow

Pisarz techniczny / kreatywny

Kuchnia, moja bezpieczna przestrzeń; czarny, mój ulubiony kolor

Przez jakiś czas był specjalistą technicznym, rozwiązując problemy ze smartfonem i oprogramowaniem, dopóki moja uwaga nie zwróciła uwagi na pisanie.

Logo odzyskiwania systemu iOS

Odzyskiwanie systemu iOS

Napraw różne błędy systemowe iOS z powrotem do normalnego stanu.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.8 / 5 (na podstawie 102 oceny)

Logo odzyskiwania systemu iOS

Odzyskiwanie systemu iOS

Napraw różne błędy systemowe iOS z powrotem do normalnego stanu.

Darmowe pobieranie

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.