Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

Jak możemy rozwiązać typowe problemy z iOS 11 Beta

Przez Gina Barrow, Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019 r

W tym artykule dowiesz się, jak rozwiązać typowe problemy z iOS 11 beta, zacznijmy.

Kiedy nowy 11 beta iOS wersje zostały ostatecznie ujawnione podczas czerwcowej imprezy WWDC 2017, ludzie, nawet ci, którzy nie są programistami, rejestrują się, aby doświadczyć z pierwszej ręki wszystkich funkcji, jakie oferuje to nowe oprogramowanie. Nowy iOS 11 jest uważany za najlepszy spośród kiedykolwiek wyprodukowanych wersji iOS. Było też wiele ukrytych funkcji, które pochwyciły użytkowników iOS i zaskoczyły świat, ponieważ Apple nawet o nich nie powiedział. Ale oczywiście, ponieważ nowy iOS 11 wciąż jest w fazie beta, zgodnie z oczekiwaniami, z pewnością istnieją niepożądane problemy, których nie można się pozbyć. Jest to główna koncepcja, dlaczego Apple uruchomiło program beta iOS, aby umożliwić programistom i użytkownikom udział w ulepszaniu iOS. W tym artykule omówimy niektóre z najbardziej irytujących problemów zgłoszonych przez użytkowników wersji beta iOS 11. Do tej pory te problemy mają szybkie poprawki, które je natychmiast rozwiążą, więc najlepiej jest, aby wszyscy wiedzieli, jak wykonać podstawowe rozwiązywanie problemów na wypadek, gdybyś mógł zostać wciągnięty w którykolwiek z tych scenariuszy. Oto 12 najważniejszych problemów, które mogą wystąpić po użyciu iOS 11.

Część 1. Top 12 typowych problemów z iOS 11Część 2. Co robić, gdy wszystko inne zawiedzie

Część 1. Top 12 typowych problemów z iOS 11

Wymieniliśmy 11 najczęściej spotykanych problemów, z którymi spotykają się programiści i użytkownicy iOS 11. Zawarliśmy szybkie poprawki na wypadek, gdybyś napotkał którykolwiek z wymienionych problemów. Możesz również przekazać swoją opinię, jeśli odkryjesz inne problemy nie wymienione tutaj, logując się do programu Apple Beta Software. Tylko przyjazne wskazówki na wypadek, gdybyś chciał skorzystać z funkcji dodanych w nowym iOS 11, zainstaluj go i używaj na drugim urządzeniu, gdy jest ono w fazie beta, aby uniknąć utraty danych. Pamiętaj, że nie jest to jeszcze wersja ostateczna, więc możesz mieć problemy z pomieszaniem, więc unikaj używania go na głównym telefonie, aby mieć pewność, że korzystanie z telefonu komórkowego nie zostanie przerwane.

1. Problemy z pobieraniem i instalacją oprogramowania
Podczas pobierania oprogramowania może wystąpić zawieszanie się i może on utknąć na nim i nie będzie można w pełni zainstalować nowego systemu iOS 11 na telefonie iPhone. Najlepszym sposobem rozwiązania tego problemu z pobieraniem i instalacją jest przytrzymanie i naciśnięcie „Ciszej (-) ”na iPhonie 7 i 7 Plus („Strona główna”Dla starszych iOS) plus„Moc"wszystkie razem, aby wymusić wyłączenie iPhone'a. W ten sposób zmusi iPhone'a do ponownego uruchomienia nowego restartu. Innym sposobem rozwiązania tego problemu jest rozładowanie baterii i szybkie ponowne uruchomienie.

Gdy iPhone zawiesza się podczas instalacji:

  1. Najpierw wyłącz iPhone'a
  2. Wejdź na urządzenie iOS w tryb odzyskiwania, podłączając iPhone'a do komputera lub komputera Mac za pomocą oryginalnego kabla USB i długo naciśnij „Moc”+„Strona główna"Lub"Ciszej”(IPhone 7 i 7 Plus) aż do„połącz się z iTunesPojawia się ekran ”
  3. Wybierz obniżenie wersji iOS na iOS 10.3.2

2. iPhone nadal uruchamia się ponownie

Niektórzy użytkownicy zgłaszali, że po zainstalowaniu iOS 11. mają do czynienia z zapętleniem ponownego uruchomienia. Może się to zdarzyć podczas instalacji lub po niej i może być tak irytujące, ponieważ nie można korzystać z urządzenia. Nie ma innego sposobu rozwiązania tego problemu niż wymuszenie ponownego uruchomienia telefonu przez naciśnięcie „Moc"+"Ciszej”Dla iPhone7 i 7 Plus lub„Strona główna”(W przypadku starszych iPhone'ów) razem przez około 10 sekund.

Jeśli na przykład jesteś w stanie korzystać z iPhone'a i włącza się, ale losowo uruchamia się ponownie, musisz usunąć całą zawartość i ustawienia, przechodząc do Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Usuń całą zawartość i ustawienia. To rozwiąże problem z ponownym uruchomieniem w iOS 11.

Uwaga 1: Zmień wersję iOS na iOS 10.3.2

Ponów aktualizację oprogramowania, gdy iPhone wróci do normy. Możesz również usunąć kartę SIM podczas instalacji oprogramowania, które działało dla innych użytkowników, którzy mieli tego rodzaju problem. Jeśli problem nadal występuje, nawet jeśli wypróbowałeś wszystkie wymienione powyżej poprawki, może być konieczne przejście na bardziej stabilną wersję, czyli iOS 10.3.2. Udaj się do FoneDog.com dla bardziej szczegółowej dyskusji na temat obniżenia wersji. Upewnij się, że Twoje urządzenie iOS jest również zgodne z nowym iOS 11.

  • iPhone 7 | iPhone 7 Plus
  • iPhone 6S | iPhone 6S Plus
  • iPhone 6 | iPhone 6 Plus
  • iPhone SE | iphone 5s
  • IPad Pro 2017 (12.9 cala), iPad Pro 2017 (10.5 cala), iPad 2017 (9.7 cala)
  • iPad Pro (9.7 cala) | iPad Pro (12.9 cala)
  • iPad mini 4 | iPad mini 3 | iPad mini 2
  • iPad Air 2 | iPad Air
  • 6th generacji iPod touch

Jeśli używasz iPhone'a 5 lub 5C, możesz przegapić wszystkie wydarzenia, które ma nowy iOS 11.

Uwaga 2: Nie można zweryfikować ekranu aktualizacji

Podczas uaktualniania systemu iOS do najnowszego systemu iOS 11 i pojawi się komunikat „Nie można zweryfikować aktualizacji”, Musisz wymusić ponowne uruchomienie i usunąć swój profil oraz usunąć profil oprogramowania beta iOS 11. Możesz przejść do Ustawienia> Ogólne> Profil> Usuń profil. Pobierz ponownie wersję beta oprogramowania, przechodząc do Apple Development Center.

3. Szybkie rozładowywanie akumulatora i przegrzanie

Innym zgłaszanym problemem, który często występuje w nowym iOS 11, jest szybkie rozładowanie baterii. Ten rodzaj mobilnego horroru przenosi teraz miasto do użytkowników, którzy zainstalowali nowe oprogramowanie. Chociaż na razie nie ma skutecznej poprawki, aby rozwiązać ten problem, niektórzy użytkownicy próbowali zrestartować swoje urządzenia i wróciło do normy.

3.1 Przegrzanie urządzenia z systemem iOS

Oprócz wyczerpania baterii okazuje się, że przegrzanie urządzenia iPhone lub iOS to kolejny powszechny problem. Chociaż jeszcze nie ustalono, czy jest to spowodowane przez baterię, zwykle dzieje się to podczas procesu instalacji. Przypadki informowały, że gdy aktualizacja jest w toku, urządzenie nagle się nagrzewa i pojawia się ostrzeżenie o temperaturze. Nie ma jeszcze szybkiej poprawki, ale pozwolenie na obniżenie się temperatury gorącej i ponowienie aktualizacji.

4. iPhone nie włącza się ponownie po aktualizacji

Po zakończeniu aktualizacji iOS 11 i uruchomieniu telefonu, ale nie można go ponownie włączyć, musisz przywrócić go za pomocą iTunes. Może być konieczne obniżenie wersji oprogramowania wewnętrznego i ponowne wykonanie aktualizacji, gdy urządzenie wróci do normy.
5. Zmieszana tapeta

Istnieją również doniesienia, że ​​używany obraz tapety ekranu głównego jest czasami przełączany na obraz tapety ekranu blokady. Stało się tak dopiero po aktualizacji do nowego iOS 11.
6. Plik do pobrania za mało miejsca na iOS 11

Ten problem występuje, gdy nie masz wystarczającej ilości miejsca na pokrycie pakietu pobierania oprogramowania układowego iOS. Upewnij się, że twój iPhone ma co najmniej 2 GB wolnego miejsca, aby zaspokoić pobieranie. Możesz usuwać pliki i aplikacje, które są najmniej ważne, ale oczywiście rób kopie zapasowe w razie potrzeby.

7. Problemy z łącznością (Wi-Fi i komórkowa transmisja danych)

Podłączenie do sieci bezprzewodowej lub danych komórkowych to kolejny problem, przed którym stoi iOS 11. Większość użytkowników, którzy pomyślnie zainstalowali to oprogramowanie, nie może korzystać z Internetu.

Connect Wifi Wont Connect

Aby rozwiązać problem z siecią, spróbuj wykonać następujące czynności:

Do połączeń Wi-Fi

  1. Sprawdź, czy router Wi-Fi działa normalnie
  2. Urządzenie iPhone znajduje się w zasięgu Wi-Fi i ma „sprawiedliwy' do 'świetny' sygnał
  3. Kilka razy włącz i wyłącz tryb samolotowy, a następnie przetestuj połączenia
  4. Wyłącz urządzenie i wyjmij kartę SIM na kilka minut, a następnie włóż wszystko z powrotem i ponów połączenie.
  5. Najpierw zapomnij o sieci Wi-Fi, a następnie spróbuj ponownie nawiązać połączenie
  6. Zresetuj sieć, przechodząc do Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Resetuj ustawienia sieciowe

Dla danych mobilnych

  1. Upewnij się, że sygnał dostawcy usług internetowych działa dobrze.
  2. Wyłącz iPhone'a i wyjmij kartę SIM
  3. Ponownie włącz urządzenie, włącz i wyłącz mobilną transmisję danych i spróbuj nawiązać połączenie

8. Dotknij czujników nie działa

Inni użytkownicy iOS zgłosili, że ekran dotykowy nie działa lub w ogóle nie reaguje po aktualizacji iOS 11. Aby lepiej rozwiązać ten problem, musisz wykonać wymuszony restart, naciskając przycisk „Moc"+"Ciszej”(Klawisz Home dla iPhone'a 6 i niższych) przez około 10 sekund. Wymusi to całkowite wyłączenie urządzenia. Poczekaj około 2 minut, aby upewnić się, że całkowicie się wyłączył, a następnie włącz ponownie.

Problem z Iphone Bluetooth

9. połączenia Bluetooth

Niektórzy użytkownicy iOS mieli problemy z łącznością Bluetooth, w których nie byli w stanie podłączyć się do samochodu, HomeKit i innych urządzeń kompatybilnych z Bluetooth. Wypróbuj poniższe szybkie poprawki:

  1. Zapomnij urządzenie, przechodząc do Ustawienia> Bluetooth> Zapomnij urządzenie, po chwili próbując ponownie połączyć Bluetooth.
  2. Jeśli powyższy krok nie działa, spróbuj zresetować telefon, przechodząc do Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Resetuj wszystkie ustawienia. Po zakończeniu podłącz ponownie urządzenia Bluetooth.
  3. Jeśli połączenie Bluetooth nadal nie powiedzie się, przywróć ustawienia fabryczne.

10. AirPods nie chce się połączyć

Jeśli jesteś jednym z użytkowników systemu iOS 11, którzy nie mogą korzystać z AirPods, możesz spróbować wykonać poniższe sztuczki:

Jeśli AirPods nie działa lub działa tylko jeden:

Wyjmij słuchawki AirPods, włóż je do skrzynki, a następnie zamknij. Poczekaj około 5-10 sekund, a następnie wyjmij go z etui obok iPhone'a.
11. Problemy z dźwiękiem

Występują przypadki problemów z dźwiękiem w wersjach beta iOS 11, a większość z nich dotyczy aplikacji. Jeśli nie słyszysz dźwięków podczas odtwarzania dźwięku z YouTube lub aplikacji innych firm, najprawdopodobniej problem może dotyczyć aplikacji, a nie urządzenia. Można także sprawdzić dźwięki domyślnych aplikacji i ustawień do przetestowania, a także niektóre małe cząsteczki lub zanieczyszczenia blokujące kratki dźwiękowe powodujące problemy z dźwiękiem.

12. Problemy z aplikacją

Najczęstszym problemem zgłaszanym przez użytkowników iOS 11 są problemy z aplikacjami. Niektórzy wspominali, że nie mogli pobrać aplikacji z AppStore lub instalacja została przerwana w połowie. Aby rozwiązać ten problem, najpierw upewnij się, że pobieranie nie jest spowodowane połączeniami sieciowymi, które mogły właśnie przerwać pobieranie aplikacji. Po drugie, upewnij się, że używasz najnowszej wersji aplikacji. Jeśli powyższe kroki zostały wykonane, a aplikacje nadal występują problemy, spróbuj wykonać następujące czynności:

  1. Wyloguj się z Apple ID, przechodząc do Ustawienia> iTunes i AppStore> Stuknij w Apple ID> Wyloguj się.
  2. Po wylogowaniu się z konta Apple wyłącz telefon iPhone i po kilku minutach uruchom ponownie komputer.
  3. Jeśli problemy nadal występują, spróbuj zresetować iPhone'a, usuwając całą zawartość i ustawienia. Wybierz Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Usuń całą zawartość i ustawienia.

Po przeczytaniu wszystkich 12 najczęstszych problemów z iOS 11 możesz właściwie ustawić odpowiednie oczekiwania podczas aktualizacji. Przeprowadź wszelkie środki ostrożności, aby uniknąć uszkodzeń lub awarii telefonu, instalując nowe oprogramowanie wewnętrzne na dodatkowym urządzeniu. Nawet jeśli używasz dodatkowego urządzenia iOS do testowania oprogramowania, nadal musisz wykonać kopię zapasową wszystkich przechowywanych danych i przygotować telefon, zwalniając trochę miejsca wymaganego do nowej instalacji iOS.

Część 2. Co robić, gdy wszystko inne zawiedzie

Kiedy jesteś na krawędzi irytacji wszystkimi błędami, które mają beta beta iOS 11, zrelaksuj się, istnieją inne sposoby na wyjście z tej sytuacji. Możesz zdecydować się na przejście na bardziej stabilną wersję iOS. Możesz przejść na iOS 10.3.2, aby uzyskać bardziej niezawodne i stabilne oprogramowanie wewnętrzne i poczekać, aż wszystkie ulepszenia zostaną ukończone i pomyślnie rozwiązane. Jeśli nie jesteś zaznajomiony z krokami, w jaki sposób bezpiecznie obniżyć system iOS, możesz zapoznać się z tym FoneDog.com gdzie zapewni Ci bezpieczny proces przejścia na iOS 10.3.2. FoneDog.com ma niesamowite systemy odzyskiwania iOS, które pozwolą Ci naprawić iPhone'a i inne urządzenia iOS z powrotem do normalnego poziomu bez utraty danych. Jest kompatybilny z iPhone'em, iPadem i iPodem Touch i może odzyskać utracone lub usunięte dane za pomocą kliknięcia i łatwego w użyciu interfejsu. FoneDogToolkit - Odzyskiwanie systemu iOS ma wszystko, czego potrzebujesz, jeśli chodzi o problemy i odzyskiwanie systemu iOS. FoneDog iOS Toolkit oferuje także odzyskiwanie systemu w przypadkach takich jak utknięcie Logo Apple, Czarny ekran, Czerwony ekran Recovery Mode i większość problemów z systemem.

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Gina Barrow

Pisarz techniczny / kreatywny

Kuchnia, moja bezpieczna przestrzeń; czarny, mój ulubiony kolor

Przez jakiś czas był specjalistą technicznym, rozwiązując problemy ze smartfonem i oprogramowaniem, dopóki moja uwaga nie zwróciła uwagi na pisanie.

Logo odzyskiwania systemu iOS

Odzyskiwanie systemu iOS

Napraw różne błędy systemowe iOS z powrotem do normalnego stanu.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.7 / 5 (na podstawie 92 oceny)

Logo odzyskiwania systemu iOS

Odzyskiwanie systemu iOS

Napraw różne błędy systemowe iOS z powrotem do normalnego stanu.

Darmowe pobieranie

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.