Kontakt
Q1 Dlaczego powinienem uzyskać pełną wersję, a nie tylko darmowy okres próbny?
Zarówno wersja próbna, jak i pełna wykonują te same zadania, z wyjątkiem tego, że w wersji próbnej można przeglądać tylko odzyskane pliki. W pełnej wersji możesz przeglądać i odzyskiwać te pliki.
Po zakupie pełnej wersji wyślemy Ci kod rejestracyjny. Sprawdź poprawność kodu, a następnie możesz odzyskać pliki, które przeglądałeś w bezpłatnej wersji.
Pytanie 2 Jakie opcje wsparcia mam?
Oferujemy system biletów pomocy technicznej za pośrednictwem naszego centrum wsparcia, a nasz zespół wsparcia odpowie w ciągu 12 godzin (pon.-pt.) i 48 godzin w weekendy (sob. – niedz.).
Śledź nas na Twitterze: FoneDog Twitter
Śledź nas na facebooku: FoneDog Facebook