Kontakt

Często zadawane pytania dotyczące PowerMyMac

Znajdź odpowiedź na często zadawane pytania.

Pytanie 1 Skąd mam wiedzieć, że pliki zostały usunięte, ponieważ nie ma sygnału o zakończeniu czyszczenia?

Jeśli pomyślnie usunąłeś wszystkie elementy z określonej kategorii, zobaczysz, że plik posiada „Zero KB”, a przycisku „Wyczyść” nie można kliknąć.

Q2 Jaka jest różnica między wersją próbną a wersją zarejestrowaną?

Wersja testowa i wersja zarejestrowana to dokładnie ten sam produkt. W wersji testowej użytkownicy mogą bezpłatnie wyczyścić do 500 MB plików, a zarejestrowana wersja zwalnia miejsce na komputerze Mac bez ograniczeń.

Pytanie 3 Jakie są wymagania systemowe i obsługiwane modele komputerów Mac?

Proszę kliknąć tutaj dla szczegółowych instrukcji.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.