Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

Często zadawane pytania dotyczące transferu telefonu

Jak rozwiązać typowe pytania, które możesz napotkać.

Pytanie 1 Urządzenie jest podłączone, ale nie można go wykryć?

Jeśli okaże się, że urządzenie jest podłączone, ale nie można go wykryć za pomocą funkcji Transfer telefonu, możesz postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.

W przypadku systemu iOS: co zrobić, jeśli nie można wykryć urządzenia z systemem iOS?

Na nowo połączyćtwój iPhone, iPad lub iPod na PC. Po podłączeniu urządzenia do komputera odblokuj urządzenie i dotknij "Zaufanie" na twoim urządzeniu. Zmień na inny kabel USB i spróbuj ponownie. I upewnij się, że Twój iPhone / iPad nie jest w trybie odzyskiwania ani w trybie DFU. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji iTunes. W przeciwnym razie zaktualizuj iTunes do najnowszej wersji: W systemie Windows 32-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win32 Dla Windows 64-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win64 Dla MacOS: https://www.apple.com/itunes/download/macos Po zainstalowaniu najnowszej wersji iTunes uruchom iTunes i sprawdź, czy iTunes rozpozna twój iPhone / iPad / iPod. Jeśli iTunes nie może wykryć urządzenia, oznacza to, że komputer może komunikować się z podłączonym urządzeniem, przeczytaj iTunes nie rozpozna iPhone'a, iPada i iPoda, aby dowiedzieć się więcej.

W przypadku Androida: Co zrobić, jeśli nie można wykryć urządzenia z Androidem?

  1. Odłącz telefon z Androidem od komputera i podłącz go ponownie.
  2. Spróbuj użyć innego kabla USB.
  3. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji programu.
  4. Zmień tryb ładowania na Transfer. Po podłączeniu urządzenia przesuń palcem w dół po ekranie, jeśli zobaczysz powiadomienie „Ładowanie przez USB”, rozwiń je i dotknij. W wyskakującym oknie kliknij opcję Przenieś pliki.
  5. Jeśli na twoim urządzeniu pojawi się prośba o „połączenie MTP”, pozwól na to.

Jeśli nadal nie możesz rozpoznać swojego urządzenia przez DoTrans, skontaktuj się z pomocą techniczną FoneDog za pośrednictwem support@fonedog.pl

Q2 Czy muszę mieć zainstalowany iTunes na komputerze podczas korzystania z funkcji transferu telefonu?

Upewnij się, że iTunes jest zainstalowany na twoim komputerze i zachowaj go w najnowszej wersji podczas korzystania z Transferu telefonu. Jeśli nie masz iTunes na swoim komputerze, pojawi się monit o zainstalowanie najnowszej wersji iTunes po podłączeniu urządzenia iOS do programu.

Transfer telefonu wymaga pewnych danych z iTunes, aby działał poprawnie, chociaż iTunes nie powinien być uruchamiany, gdy działa Transfer telefonu. Jeśli korzystasz jednocześnie z funkcji Transfer telefonu i iTunes, pojawi się następujący komunikat:

Jeśli odinstalujesz iTunes z komputera, urządzenie iOS nie zostanie rozpoznane przez Transfer telefonu, więc iTunes jest konieczny, aby wykryć iPhone'a, iPada lub iPoda.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.