Kontakt

Często zadawane pytania dotyczące transferu telefonu

Jak rozwiązać typowe pytania, które możesz napotkać.

Pytanie 1 Urządzenie jest podłączone, ale nie można go wykryć?

Jeśli okaże się, że urządzenie jest podłączone, ale nie można go wykryć za pomocą funkcji Transfer telefonu, możesz postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.

W przypadku systemu iOS: co zrobić, jeśli nie można wykryć urządzenia z systemem iOS?

Na nowo połączyćtwój iPhone, iPad lub iPod na PC. Po podłączeniu urządzenia do komputera odblokuj urządzenie i dotknij "Zaufanie" na twoim urządzeniu. Zmień na inny kabel USB i spróbuj ponownie. I upewnij się, że Twój iPhone / iPad nie jest w trybie odzyskiwania ani w trybie DFU. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji iTunes. W przeciwnym razie zaktualizuj iTunes do najnowszej wersji: W systemie Windows 32-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win32 Dla Windows 64-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win64 Dla MacOS: https://www.apple.com/itunes/download/macos Po zainstalowaniu najnowszej wersji iTunes uruchom iTunes i sprawdź, czy iTunes rozpozna twój iPhone / iPad / iPod. Jeśli iTunes nie może wykryć urządzenia, oznacza to, że komputer może komunikować się z podłączonym urządzeniem, przeczytaj iTunes nie rozpozna iPhone'a, iPada i iPoda, aby dowiedzieć się więcej.

W przypadku Androida: Co zrobić, jeśli nie można wykryć urządzenia z Androidem?

  1. Odłącz telefon z Androidem od komputera i podłącz go ponownie.
  2. Spróbuj użyć innego kabla USB.
  3. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji programu.
  4. Zmień tryb ładowania na Transfer. Po podłączeniu urządzenia przesuń palcem w dół po ekranie, jeśli zobaczysz powiadomienie „Ładowanie przez USB”, rozwiń je i dotknij. W wyskakującym oknie kliknij opcję Przenieś pliki.
  5. Jeśli na twoim urządzeniu pojawi się prośba o „połączenie MTP”, pozwól na to.

Jeśli nadal nie możesz rozpoznać swojego urządzenia przez DoTrans, skontaktuj się z pomocą techniczną FoneDog za pośrednictwem support@fonedog.pl

Q2 Czy muszę mieć zainstalowany iTunes na komputerze podczas korzystania z funkcji transferu telefonu?

Upewnij się, że iTunes jest zainstalowany na twoim komputerze i zachowaj go w najnowszej wersji podczas korzystania z Transferu telefonu. Jeśli nie masz iTunes na swoim komputerze, pojawi się monit o zainstalowanie najnowszej wersji iTunes po podłączeniu urządzenia iOS do programu.

Transfer telefonu wymaga pewnych danych z iTunes, aby działał poprawnie, chociaż iTunes nie powinien być uruchamiany, gdy działa Transfer telefonu. Jeśli korzystasz jednocześnie z funkcji Transfer telefonu i iTunes, pojawi się następujący komunikat:

Jeśli odinstalujesz iTunes z komputera, urządzenie iOS nie zostanie rozpoznane przez Transfer telefonu, więc iTunes jest konieczny, aby wykryć iPhone'a, iPada lub iPoda.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.