Kontakt

Często zadawane pytania dotyczące odzyskiwania systemu iOS

Znajdź odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące odzyskiwania systemu iOS

Pytanie 1 Co zrobić, jeśli mój iPhone / iPad utknął w trybie odzyskiwania / logo Apple?

Podłącz swój iPhone / iPad do komputera kablem USB i uruchom zestaw narzędzi FoneDog na iOS. Wybierz „Odzyskiwanie systemu iOS".

Q2 W jakich okolicznościach funkcja „odzyskiwania systemu iOS” może naprawić moje urządzenie?

  1. Urządzenie utknęło w trybie odzyskiwania
  2. Urządzenie nie może wyjść z trybu DUF
  3. Urządzenie utknęło na logo Apple
  4. Urządzenie utknęło w nieskończonym ponownym uruchomieniu
  5. Urządzenie utknęło w trybie słuchawkowym
  6. Urządzenie znajduje się w czarno-niebieskim / białym ekranie
  7. Urządzenie jest zawieszone lub wyłączone

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.