Kontakt

Często zadawane pytania dotyczące tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych w systemie iOS

Znajdź odpowiedź na często zadawane pytania.

Q1 Dlaczego powinienem uzyskać pełną wersję, a nie tylko darmowy okres próbny?

Zarówno wersja próbna, jak i pełna wykonują te same zadania, z wyjątkiem tego, że w wersji próbnej można przeglądać tylko odzyskane pliki. W pełnej wersji możesz przeglądać i odzyskiwać te pliki.

Po zakupie pełnej wersji wyślemy Ci kod rejestracyjny. Sprawdź poprawność kodu, a następnie możesz odzyskać pliki, które przeglądałeś w bezpłatnej wersji.

Pytanie 2 Jakie opcje wsparcia mam?

  1. Zespół obsługi klienta

    Oferujemy system biletów pomocy technicznej za pośrednictwem naszego centrum wsparcia, a nasz zespół wsparcia odpowie w ciągu 12 godzin (pon.-pt.) i 48 godzin w weekendy (sob. – niedz.).

  2. Media społecznościowe

    Śledź nas na Twitterze: FoneDog Twitter

    Śledź nas na facebooku: FoneDog Facebook

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.