Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

Często zadawane pytania na temat uszkodzonego pobierania danych Androida

Rozwiąż często zadawane pytania.

Pytanie 1 Czy produkty FoneDog działają w systemie Windows 8 i 10?

Obecnie wszystkie produkty FoneDog Windows są w pełni kompatybilne z Windows 8 i 10

Q2 Dlaczego powinienem uzyskać pełną wersję, a nie tylko darmowy okres próbny?

Zarówno wersja próbna, jak i pełna wykonują te same zadania, z wyjątkiem tego, że w wersji próbnej można przeglądać tylko odzyskane pliki. W pełnej wersji możesz przeglądać i odzyskiwać te pliki. Po zakupie pełnej wersji wyślemy Ci kod rejestracyjny. Sprawdź poprawność kodu, a następnie możesz odzyskać pliki, które przeglądałeś w bezpłatnej wersji.

Pytanie 3 Jakie opcje wsparcia mam?

  1. Zespół obsługi klienta

    Oferujemy system biletów pomocy technicznej za pośrednictwem naszego centrum wsparcia, a nasz zespół wsparcia odpowie w ciągu 12 godzin (pon.-pt.) i 48 godzin w weekendy (sob. – niedz.).

    Adres e-mail: support@fonedog.pl

  2. Media społecznościowe

    Śledź nas na Twitterze: FoneDog Twitter

    Śledź nas na facebooku: FoneDog Facebook

Pytanie 4 Dlaczego nie mogę pomyślnie zarejestrować programu?

Oto niektóre rozwiązania, których możesz potrzebować:

  1. Sprawdź i potwierdź swój adres e-mail i kod rejestracyjny, czy wpisałeś / wkleiłeś poprawnie.
  2. Sprawdź, czy pobierasz odpowiednią wersję programu.
  3. Instalacja i rejestracja programu powinna być w stanie Internetu.
  4. Masz jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak, wyślij zrzut ekranu na adres support@fonedog.pl w celu przeanalizowania i rozwiązania.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.