Kontakt

Często zadawane pytania na temat uszkodzonego pobierania danych Androida

Rozwiąż często zadawane pytania.

Pytanie 1 Czy produkty FoneDog działają w systemie Windows 8 i 10?

Obecnie wszystkie produkty FoneDog Windows są w pełni kompatybilne z Windows 8 i 10

Q2 Dlaczego powinienem uzyskać pełną wersję, a nie tylko darmowy okres próbny?

Zarówno wersja próbna, jak i pełna wykonują te same zadania, z wyjątkiem tego, że w wersji próbnej można przeglądać tylko odzyskane pliki. W pełnej wersji możesz przeglądać i odzyskiwać te pliki. Po zakupie pełnej wersji wyślemy Ci kod rejestracyjny. Sprawdź poprawność kodu, a następnie możesz odzyskać pliki, które przeglądałeś w bezpłatnej wersji.

Pytanie 3 Jakie opcje wsparcia mam?

  1. Zespół obsługi klienta

    Oferujemy system biletów pomocy technicznej za pośrednictwem naszego centrum wsparcia, a nasz zespół wsparcia odpowie w ciągu 12 godzin (pon.-pt.) i 48 godzin w weekendy (sob. – niedz.).

    Adres e-mail: support@fonedog.pl

  2. Media społecznościowe

    Śledź nas na Twitterze: FoneDog Twitter

    Śledź nas na facebooku: FoneDog Facebook

Pytanie 4 Dlaczego nie mogę pomyślnie zarejestrować programu?

Oto niektóre rozwiązania, których możesz potrzebować:

  1. Sprawdź i potwierdź swój adres e-mail i kod rejestracyjny, czy wpisałeś / wkleiłeś poprawnie.
  2. Sprawdź, czy pobierasz odpowiednią wersję programu.
  3. Instalacja i rejestracja programu powinna być w stanie Internetu.
  4. Masz jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak, wyślij zrzut ekranu na adres support@fonedog.pl w celu przeanalizowania i rozwiązania.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.