Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

Często zadawane pytania dotyczące odzyskiwania danych w systemie Android

Rozwiąż często zadawane pytania.

Pytanie 1 Dlaczego moje urządzenie nie jest rozpoznawane?

Jeśli chodzi o Twoją sprawę, wykonaj następujące czynności, aby to naprawić:

  1. Najpierw odinstaluj bieżący program, a następnie pobierz najnowszy program z linku poniżej:

    https://www.fonedog.com/software/android-recovery.exe

  2. Włącz debugowanie USB. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zapoznaj się z tym samouczkiem:

    Jak włączyć debugowanie USB na telefonie z Androidem

  3. Podłącz urządzenie do komputera kablem USB i przeciągnij menu rozwijane. następnie wybierz tryb „MTP” lub tryb „PTP”.

    W przypadku urządzeń LG można je podłączyć TYLKO w trybie Aparat (PTP) / Wyślij obrazy (PTP). Patrz poniżej:

    Podłącz urządzenie
  4. Ponownie podłącz kabel USB, aby podłączyć urządzenie.
  5. Upewnij się, że w komputerze jest zainstalowany odpowiedni sterownik.

    Oto link do znalezienia odpowiedniego sterownika urządzenia: https://developer.android.com/studio/run/oem-usb.html

Q2 Czy urządzenie powinno być autoryzowane?

Tak! Niektóre urządzenia wymagają autoryzacji po podłączeniu do komputera. Wskazówka „Zawsze zezwalaj na ten komputer” pojawi się na twoim urządzeniu. Jeśli z powodu innych operacji nie ma powiązanych informacji o polu zachęty, podłącz ponownie urządzenie.

Pytanie 3 Jak mogę otworzyć tryb debugowania USB?

Otwórz tryb debugowania USB w prawidłowy sposób, zgodnie z systemem operacyjnym Android wykonaj następujące czynności:

Dla systemu Android 4.2 lub nowszego

  1. Znajdź ustawienia na urządzeniu.
  2. Kliknij Informacje o urządzeniu.
  3. Znajdź numer kompilacji i dotknij go nieprzerwanie 7 razy.
  4. Wróć do Ustawień i kliknij Opcje programisty.
  5. Sprawdź tryb debugowania USB.

Dla systemu Android 3.0 - 4.1

  1. Znajdź ustawienia na urządzeniu.
  2. Kliknij Opcje programisty.
  3. Sprawdź tryb debugowania USB.

W systemie Android 2.3 lub wcześniejszym

  1. Znajdź „Ustawienia” na urządzeniu.
  2. Kliknij „Aplikacja”.
  3. Kliknij „Rozwój”.
  4. Sprawdź tryb debugowania USB.

Pytanie 4 Jak mogę zainstalować sterownik urządzenia?

Krok 1. Podczas podłączania urządzenia z systemem Android do programu pojawi się podpowiedź, aby najpierw zainstalować sterownik, jeśli sterownik wykrył błąd.

Krok 2. Jeśli sterownik został zainstalowany pomyślnie, ale nie można go połączyć, należy sprawdzić, czy sterownik, który można znaleźć w Komputer - Właściwości - Menedżer urządzeń - Telefon z Androidem, jest wyłączony w Menedżerze urządzeń.

Jeśli wszystkie procesy przebiegają prawidłowo, kliknij opcję Włącz, a urządzenie zostanie pomyślnie podłączone do komputera.

Pytanie 5 Co mogę zrobić, jeśli FoneDog Android Data Recovery nie zrootuje urządzenia?

FoneDog Android Data Recovery może zrootować większość urządzeń z Androidem 4.x. Jeśli rootowanie nie powiedzie się, poniższe wskazówki pomogą ci rootować ręcznie.

W przypadku większości telefonów z Androidem:

Przewodnik po rootowaniu: Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą Kingo Root

Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą KingRoot:

Przewodnik po rootowaniu: Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą KingRoot

Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą iRoot:

Przewodnik po rootowaniu: rootowanie urządzenia z Androidem za pomocą iRoot

Pytanie 6 Do ROOT czy nie do ROOT?

Zalety rootowania Androida

Istnieje ryzyko zrootowania Androida, wciąż jest wielu użytkowników Androida próbujących zrootować swój system Android, ponieważ czeka na Ciebie wiele kuszących korzyści:

  1. Zarządzać aplikacjami.

    Możesz przenieść aplikacje z pamięci telefonu na kartę SD, a nawet usunąć wstępnie zainstalowane aplikacje, aby zwolnić dla ciebie więcej miejsca.

  2. Oszczędzaj baterię.

    Zatrzymaj automatyczne uruchamianie aplikacji w telefonie, co spowoduje wyczerpanie baterii.

  3. Wycisz powiadomienie lub reklamy.

    Zapewni Ci spokojne życie bez denerwowania przez powiadomienia i reklamy podczas korzystania z Androida.

  4. Pobierz przydatne aplikacje innych firm.

    Po zrootowaniu możesz nie tylko pobierać aplikacje z Google Play, ale także z aplikacji innych firm zaprojektowanych przez innych producentów.

  5. Graj w gry na Androidzie za pomocą kontrolera gier.

    Możesz sparować Androida z kontrolerem gier, aby grać w gry na Androidzie bezprzewodowo przez Bluetooth.

  6. Zainstaluj najnowszy system operacyjny Android.

    Najnowszy system operacyjny, taki jak Android 6.0, obsługuje tylko telefon Google Nexus, możesz zrootować i uzyskać najwyższy przywilej flashowania najnowszego systemu operacyjnego Android.

Ryzyko rootowania Androida

Krótko mówiąc, rootowanie Androida oznacza uzyskanie najwyższych uprawnień na Androidzie i dostęp do lepszego korzystania z telefonu Android poprzez optymalizację telefonu, jego danych itp.

  1. Krótko mówiąc, rootowanie Androida oznacza uzyskanie najwyższych uprawnień na Androidzie i dostęp do lepszego korzystania z telefonu Android poprzez optymalizację telefonu, jego danych itp.
  2. Po zrootowaniu smartfona z Androidem oznacza to, że Twój Android nie jest już objęty gwarancją.
  3. Jest jeszcze jedna możliwość, że twoje działania są połączone po rootowaniu i po prostu ciągle zawiedziesz podczas aktualizacji najnowszych aktualizacji od OEM.

Dlatego przed zrootowaniem urządzenia zastanów się dokładnie.

Pytanie 7 Jak znaleźć monit „Zezwól na żądanie superużytkownika”?

FoneDog Android Data Recovery jest wymagany, aby uzyskać uprawnienia do skanowania większej liczby usuniętych plików. Jeśli urządzenie z Androidem nie otrzyma żądania administratora, wróć do komputera i trzy razy kliknij przycisk „Ponów”. Nadal nie udało się? Pobierz aplikację do zarządzania dostępem na swoje urządzenie.

SuperSU: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.supersu

Kinguser: https://play.google.com/store/search?q=kinguser

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji wykonaj poniższe czynności, aby upewnić się, że można ją pomyślnie ustawić, a następnie kliknij przycisk „Dalej”, aby kontynuować.

Super użytkownik: znajdź aplikację Super użytkownik na urządzeniu> W obszarze Aplikacje znajdź „FoneDog”> Kliknij „Usuń”, aby usunąć wszystkie dzienniki.

Super SU: Znajdź aplikację Super SU na urządzeniu> W obszarze Aplikacje znajdź „FoneDog”> Wybierz Dostęp> Przyznaj, a następnie Zapisz.

Kinguser: Znajdź aplikację Kinguser na urządzeniu> W obszarze Aplikacje znajdź „FoneDog”> Kliknij „FoneDog”, a następnie kliknij „Zezwól”.

Jeśli nadal nie działa, daj nam znać następujące informacje

  1. Jaka jest twoja nazwa telefonu komórkowego i numer modelu urządzenia?
  2. Jaka jest twoja wersja systemu operacyjnego Android, np. 4.4.4 lub 5.0.1 itp.?
  3. Prześlij nam pliki dziennika w następujący sposób:

Kliknij ikonę Feedback w prawym górnym rogu programu, aby przesłać nam pliki dziennika. Po wysłaniu dziennika podaj nam adres e-mail do wysłania. Bardzo dziękuję za wyrozumiałość.

Pytanie 8 Dlaczego program tak długo skanuje utracone dane?

Czasami FoneDog Android Data Recovery skanuje utracone dane. Oto instrukcja, aby przyspieszyć proces:

Krok 1. Zatrzymaj oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania Androidem podczas uruchamiania FoneDog Android Data Recovery. Bez obaw. Wszystkie nasze produkty są w 100% czyste i zostały zweryfikowane przez Norton i McAfee.

Krok 2. Uruchom ponownie program. Po pomyślnej analizie urządzenia kliknij przycisk „Dalej”. Następnie zostaniesz poproszony o wybranie typów plików: zdjęć, filmów, wiadomości, kontaktów itp. Do skanowania. Możesz zgodzić się na wybranie domyślnego „Wybierz wszystko”, ale aby zaoszczędzić czas skanowania, zalecamy sprawdzenie tych, które musisz odzyskać z urządzenia.

Pytanie 9 Jak poradzić sobie z zawieszonym / zawieszonym programem podczas procesu skanowania?

Jeśli oprogramowanie zawiesi się lub ulegnie awarii podczas skanowania i analizy, wypróbuj następujące wskazówki:

  1. Zatrzymaj i zainstaluj ponownie program.
  2. Jeśli to możliwe, spróbuj zainstalować i uruchomić oprogramowanie na innym komputerze.

Jeśli nadal się nie powiedzie,

  1. Czy mogę poznać twoje kroki operacyjne?
  2. Proszę wysłać do nas zrzut ekranu interfejsu programu.
  3. A jaki typ pliku odzyskujesz? filmy, zdjęcia lub bałagany? Lub?

Pytanie 10 Dlaczego program nie wyszukuje usuniętych danych po skanowaniu?

Kiedy podczas analizy urządzenia FoneDog Android Data Recovery zauważyłeś, że interfejs rootowania nie powiódł się i po prostu kliknąłeś „Kontynuuj skanowanie”, ale nie „Ręcznie root”? Jeśli tak, wybierz „Ręcznie zrootuj”. W rzeczywistości program skanuje dane na bardziej szczegółowym poziomie po zrootowaniu urządzenia z Androidem. Oto przewodnik po rootowaniu Androida: https://www.fonedog.com/android-root/kingo-root.html

Pytanie 11 Miniaturę mogę znaleźć tylko po zeskanowaniu.

Nie masz uprawnień do przeglądania pełnych zdjęć, ale ich miniatura w wersji próbnej. Kup Android Data Recovery, jeśli chcesz wyświetlić podgląd w pełnym rozmiarze.

Pytanie 12 Dlaczego FoneDog Android Data Recovery nie działa na moim telefonie?

Oprócz urządzeń przenośnych FoneDog Android Data Recovery działa tylko na PC. Wymagane jest zainstalowanie oprogramowania na komputerze, a następnie wykonanie kroków odzyskiwania poprzez podłączenie telefonów do komputera.

Pytanie 13 Dlaczego nie mogę pomyślnie zarejestrować programu?

Oto niektóre rozwiązania, których możesz potrzebować:

  1. Sprawdź i potwierdź swój adres e-mail i kod rejestracyjny, czy wpisałeś / wkleiłeś poprawnie.
  2. Sprawdź, czy pobierasz odpowiednią wersję programu.
  3. Instalacja i rejestracja programu powinna być w stanie Internetu.
  4. Masz jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak, wyślij zrzut ekranu na adres support@fonedog.pl w celu przeanalizowania i rozwiązania.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.