Kontakt
Pytanie 1 Czy produkty FoneDog działają w systemie Windows 8 i 10?
Obecnie wszystkie produkty FoneDog Windows są w pełni kompatybilne z Windows 8 i 10
Q2 Dlaczego powinienem uzyskać pełną wersję, a nie tylko darmowy okres próbny?
Zarówno wersja próbna, jak i pełna wykonują te same zadania, z wyjątkiem tego, że w wersji próbnej można przeglądać tylko odzyskane pliki. W pełnej wersji możesz przeglądać i odzyskiwać te pliki. Po zakupie pełnej wersji wyślemy Ci kod rejestracyjny. Sprawdź poprawność kodu, a następnie możesz odzyskać pliki, które przeglądałeś w bezpłatnej wersji.
Pytanie 3 Jakie opcje wsparcia mam?
Oferujemy system biletów pomocy technicznej za pośrednictwem naszego centrum wsparcia, a nasz zespół wsparcia odpowie w ciągu 12 godzin (pon.-pt.) i 48 godzin w weekendy (sob. – niedz.).
Adres e-mail: support@fonedog.pl
Śledź nas na Twitterze: FoneDog Twitter
Śledź nas na facebooku: FoneDog Facebook
Pytanie 4 Dlaczego nie mogę pomyślnie zarejestrować programu?
Oto niektóre rozwiązania, których możesz potrzebować: